Hoe het werkt

VirtualStaff streeft ernaar om iedere opdracht, hoe groot of klein ook, naar perfectie uit te voeren. Om de schaalbaarheid (en daarmee de scherpe tarieven) te bewaken en de opstarttijd zo kort mogelijk te houden werken we met een vast proces bij elk nieuw project. Onze werkwijze is als volgt:

 

1. Vrijblijvend advies

Als je graag een vrijblijvend voorstel wilt ontvangen voor jouw project kun je dit formulier invullen. Wij nemen vervolgens zo snel mogelijk contact met je op om de details van de werkzaamheden te bespreken en een passend voorstel te doen.

 

2. Afspraken maken

Er worden concrete afspraken gemaakt over je project. Denk bijvoorbeeld aan zaken als deadlines, kosten en resultaten. Op deze manier kunnen we een succesvolle samenwerking garanderen.

 

3. Start van het project

Wij selecteren de persoon of personen in ons team die het beste passen bij de opdracht. Vervolgens gaan we zo snel mogelijk aan de slag met het project. Dit is vrijwel altijd binnen 48 uur na het eerste contact.

 

4. Aan het werk

Tijdens het uitvoeren van de werkzaamheden houden we je op de hoogte van de status. Zo weet je altijd waar je aan toe bent. Alle door ons gemaakte uren worden nauwkeurig geregistreerd door specifiek hiervoor gemaakte automatische software.

 

5. Afronding en oplevering

Nadat de afgesproken werkzaamheden zijn uitgevoerd wordt het project opgeleverd. Na akkoord op de resultaten ontvang je een factuur voor het vooraf afgesproken bedrag. Ben je niet geheel tevreden? Dan lossen we dit in alle gevallen, ongeacht de reden, geheel kosteloos op.

Veelgestelde vragen

Wat zijn jullie tarieven?

Onze tarieven zijn afhankelijk van jouw project. Neem contact met ons op voor een vrijblijvende prijsopgave.

Waarom zijn jullie tarieven zo laag?

VirtualStaff kan bijzonder aantrekkelijke tarieven aanbieden vanwege meerdere redenen. Ten eerste omdat onze werknemers vanuit thuis of een gedeelde werkplek hun werkzaamheden verrichten. Dit scheelt aanzienlijk in de kosten en heeft additionele voordelen, zoals extra flexibiliteit en schaalbaarheid. Zie deze pagina voor meer informatie.

Naast het feit dat ons team vanuit een eigen werkplek werkt is het zo dat VirtualStaff erg focust op het verbeteren van processen en het optimaliseren van de schaalbaarheid. Dit alles draagt bij aan het kunnen hanteren van erg lage tarieven.

Hoe snel kunnen jullie van start gaan?

In vrijwel alle gevallen kunnen we binnen 48 uur starten. Uiteraard is dit wel afhankelijk van hoe vlot het contact van beide kanten verloopt en of er vóór de start van het project nog bepaalde zaken geregeld of aangeleverd moeten worden.

Waar vind ik voorbeelden van jullie uitgevoerde projecten?

We laten je graag een aantal zo relevant mogelijke voorbeelden van eerder uitgevoerd werk zien. Neem hiervoor alsjeblieft contact met ons op via deze pagina.

Hoe werkt de urenregistratie?

Middels gespecialiseerde software worden automatisch de door ons team gemaakte uren geregistreerd. Deze urenspecificaties kunnen ten allen tijde bij ons worden opgevraagd.

Wat zijn de voordelen van VirtualStaff ten opzichte van freelancers of bureau’s?

Werken met VirtualStaff heeft meerdere voordelen ten opzichte van freelancers of bureau’s. We bieden een prijs-kwaliteitverhouding die aanzienlijk beter is dan je bij welk bureau of freelancer dan ook zult vinden. Daarnaast heb je bij VirtualStaff de voordelen van de flexibiliteit van freelancers én de voordelen van het gemak, de schaalbaarheid en de gedeelde kennis en middelen van een bureau.

Ben je er klaar voor om de kracht van VirtualStaff te ervaren?