Subtotaal: 0.00


Geen producten in je winkelmand.

Hoe het werkt

Bij VirtualStaff streven wij ernaar om iedere opdracht zo goed mogelijk uit te voeren. Om dit te realiseren werken wij met het volgende stappenplan. Op deze manier blijven we transparant en is het duidelijk wat de status van de opdracht is.

 

1. Vrijblijvend advies

Als je graag een vrijblijvende prijsopgave wilt ontvangen voor jouw project kun je dit formulier invullen. Wij nemen vervolgens zo snel mogelijk contact met je op om jouw situatie en de best passende mogelijkheden te bespreken. We kijken samen naar de beste oplossing en doen een aantrekkelijk aanbod aangepast op jouw werkzaamheden en situatie.

 

2. Afspraken maken

Tijdens, of na het adviesgesprek gaan er afspraken gemaakt worden omtrent de opdracht. Wanneer is de deadline, wat wordt er precies verwacht, hoe wordt het opgeleverd, etc. Zo weet je zeker wat je kunt verwachten.

 

3. Uren bestellen

Je kunt zelf bepalen hoeveel uur je wilt afnemen. Deze uren kunnen vervolgens worden gebruikt worden om jouw opdracht te voltooien. Zijn je uren bijna op? Dan krijg je van ons een seintje.

 

4. Start van de opdracht

Nadat alle details van de opdracht zijn besproken, kiezen wij de persoon uit die hier het meest geschikt voor is. Diegene gaat dan voor jou aan de slag. Wij houden nauwkeurig bij hoeveel uur je online specialist maakt. Maak je gebruik van een eigen projectmanagementsysteem? Dan is het uiteraard mogelijk dat jouw online specialist hier ook gebruik van maakt.

 

5. Aan het werk

Je online specialist gaat voor jou aan het werk. Je kunt te allen tijden de status van de opdracht opvragen of het werk dat tot nu toe is verricht inzien. Zo weet je altijd waar je aan toe bent.

 

6. Afronding

Nadat de opdracht is afgerond, wordt deze naar je toegestuurd. Ben je nou zeer tevreden en wil je de volgende keer dezelfde specialist inzetten? Dan is dit uiteraard mogelijk. Wij onthouden wie jouw opdracht heeft gedaan.

Ben je er klaar voor om de kracht van VirtualStaff te ervaren?