Subtotaal: 0.00


Geen producten in je winkelmand.

Selecteer een pagina

Hoe het werkt

 1. Vrijblijvend advies

Als je direct met een virtuele assistent aan de slag wilt, kun je op via deze pagina direct een bestelling plaatsen. Als je vragen hebt of graag eerst advies wilt krijgen, vul dan dit formulier in en we nemen zo snel mogelijk contact met je op om jouw situatie en de best passende mogelijkheden te bespreken.

 

2. We koppelen je aan de ideale virtuele assistent

Als je aan de slag wilt met VirtualStaff selecteren wij een virtuele assistent die het best past bij jouw bedrijf en de werkzaamheden die uitgevoerd zullen gaan worden. Je krijgt altijd een gratis en vrijblijvend kennismakingsgesprek via Skype of Zoom met deze virtuele assistent. Als het ondanks onze zorgvuldige selectie geen match blijkt gaan we op zoek naar een andere virtuele assistent.

 

3. Afspraken maken

Na het kennismakingsgesprek kun je samen met je virtuele assistent afspraken maken over de werkzaamheden en de communicatie. Dit neemt vaak niet meer dan 10 à 15 minuten in beslag.

 

4. Aan het werk

Nadat jullie weten wat je van elkaar kan verwachten gaat jouw virtuele assistent voor je aan het werk. Wij houden voor jou de uren bij die de virtuele assistent maakt. Maak je gebruik van een projectmanagementsysteem? Dan is het uiteraard mogelijk dat jouw virtuele assistent hier ook mee werkt.

 

5. Abonnement

Heb je je uren van deze maand verbruikt, dan geeft je virtuele assistent dit aan. Mocht je extra hulp willen? Geen probleem! Dit is uiteraard mogelijk tegen de uurprijs van je abonnement.

 

Al met al is het aan de slag gaan met een virtuele assistent een snel en eenvoudig proces. Vaak kan je virtuele assistent na het eerste contact al binnen een aantal dagen voor je aan het werk zijn.

Ben je er klaar voor om de kracht van een virtuele assistent te ervaren?