Subtotaal: 0.00


Geen producten in je winkelmand.

Allround werkzaamheden

VirtualStaff heeft als missie om ondernemers en bedrijven te ontzorgen en zoveel mogelijk taken uit handen te nemen. Daarom bieden we de mogelijkheid aan om gebruik te maken van onze online specialisten als allround medewerker. Een allround medewerker neemt online jouw taken of klusjes uit handen, waardoor jij je kunt focussen op je core business. 

Onze pool bestaat uit meer dan 30 online specialisten met een schat aan vakinhoudelijke kennis en ervaring. Wanneer we een aanvraag krijgen voor een allround medewerker, kijken we altijd wie er een vergelijkbare opdracht heeft gedaan en koppelen we je met diegene die hier de meeste ervaring in heeft.

Wat doet allround medewerker en waar kan ik diegene voor inzetten?

De taken die een allround medewerker op kan pakken zijn erg divers. Het kan beperkt zijn tot een aantal specifieke vaste opdrachten, maar ook uiteenlopende werkzaamheden die elke week anders kunnen zijn. Je beslist zelf wat je wil uitbesteden en hoeveel werk onze allround medewerkers voor je oppakken. Hieronder volgt een lijst met voorbeelden van verschillende taken die worden uitbesteed aan onze online specialisten: 

  • Agendabeheer
  • Overzetten van data
  • Beantwoorden van klantvragen
  • Facturatie 
  • Orderverwerking 
  • Overnemen van statistieken 
  • Leadgeneratie 
  • Vertalen
  • Backoffice werkzaamheden
  • Projectmanagement 
  • Email beheer 

 

Hoe gaat het in zijn werk? 

Je geeft aan welke taken je wilt gaan uitbesteden en wij selecteren de online specialist die hiervoor geschikt is. Vervolgens kun je een telefoon- of skype gesprek met diegene inplannen om afspraken te maken en de opdracht te bespreken. Je bestelt het aantal uur dat jij wil en je persoonlijke assistent gaat voor je aan de slag!

Ben je er klaar voor om de kracht van VirtualStaff te ervaren?