Subtotaal: 0.00


Geen producten in je winkelmand.

Selecteer een pagina

Veelgestelde vragen

Wat als ik niet tevreden ben met mijn VA?
Als je niet tevreden bent over je VA kan je dit bij ons aangeven. Wij zorgen er dan voor dat je zo snel mogelijk een VA toegewezen krijgt die wél aan je verwachtingen voldoet.
Hoe verloopt de communicatie met mijn VA?
Je kan met je VA communiceren via e-mail, WhatsApp, bellen of zelfs videobellen. De VA is voor jou in dienst dus jij bepaalt hoe de communicatie verloopt.
Welke taken kan mijn VA uitvoeren?

Onze VA’s beschikken allemaal over een basiskennis met ieder zijn eigen specialiteiten. Hierbij kan je denken aan marketing, Adobe Photoshop design of zelfs 3D cad tekenen. Jij geeft aan welke taken jouw VA uit moet voeren en wij selecteren de juiste persoon.

Ga voor een overzicht van taken die je VA kan uitvoeren naar deze pagina.

Hoe werkt het met meerwerk?
Wanneer je uren uit het pakket op zijn geeft je VA dit bij je aan. Als je wil degene extra uren maakt, bijvoorbeeld omdat er een opdracht is bijgekomen. Wordt het uurloon van je pakket doorgerekend en in rekening gebracht. Des te groter je pakket, des te goedkoper meerwerk wordt.
Hebben jullie cases die ik kan bekijken?

Jazeker! Vul dit formulier in en we sturen je één of meerdere relevante cases.

Zijn er taken die een VA niet kan doen?
Zolang de VA zijn taak op afstand kan uitvoeren, kan je het aan degene overlaten.
Hoe werkt de urenregistratie van de VA?
De VA houdt zelf zijn uren bij, met speciale software wordt dit door ons gecontroleerd. Bij twijfel over de productiviteit van je VA kan je bij ons een overzicht van gewerkte uren met bewijs in de vorm van onder andere screenshots opvragen.
Wat als mijn uren op zijn, en de taak is nog niet voldaan?
Wanneer je uren op beginnen te raken, geeft je VA dit vroegtijdig aan zodat je hier rekening mee kan houden. Is de taak nog niet voldaan, dan kan je er voor kiezen om extra uren af te nemen, of de taak uit te stellen tot je nieuwe uren hebt.
Wat gebeurt er als mijn VA ziek is?
Als je VA ziek is en degene maakt daardoor geen uren, dan wordt uiteraard het door jou betaalde bedrag terugggestort. Mocht je taken hebben die echt niet kunnen blijven liggen, dan regelen wij vervanging.
Kan ik gebruik maken van meerdere VA’s?
Ja, dat kan. Ieder abonnement is in principe één VA. Wil je meer VA’s inhuren, dan neem je hier een extra abonnement voor af.
Werk ik altijd samen met dezelfde VA?
Ja, de VA wordt geselecteerd op jouw taken en zal elke week weer voor je klaar staan. Zo krijg je geen gedoe met nieuwe onbekende VA’s waarvan je niet goed weet wat hun kwaliteiten zijn.
Werk ik direct met mijn VA of verloopt dit via VirtualStaff?
Je werkt rechtstreeks met je VA. Je communiceert direct met je VA wat je van hem of haar verwacht.
Kan mijn VA ook mijn telefoon beantwoorden?
Ja, dat kan. Spreek hiervoor wel met je VA af welke tijden degene bereid moet zijn om op te nemen.
Waar komt mijn VA vandaan?
Je VA komt altijd uit Nederland en spreekt ook deze taal.

Ben je er klaar voor om de kracht van een virtuele assistent te ervaren?